21 de febrer 2008

Me muero!!!!!


Francesc muere el 20 /01/2015 a la edad de 26 años.

Motivo de tu muerte: Pensando en tus cosas, como siempre, con tu paso decidido dispuesto a no llegar tarde a la peli, odias ver empezada una pelicula. El cine esta ya muy cerca, por su bien esperas que tu amigo no se retrase. Te dispones a cruzar veloz la calle antes de que el sonido de los frenos de un coche te alerten demasiado tarde del letal impacto que recibes y que instantaneamente te sumerge en la total oscuridad...


Bé, dit això només em queda explicar a que ve això. Avui a la universitat ha sortit el tema de la mort (per variar) i m’han comentat que una pàgina era “capaç” de dir-te: Com? Quan? i On moriràs? És així doncs que jo, com a bon freak que sóc, m’he dirigit a aquesta pàgina. Primer de tot pensava vaya broma amb la pàgina aquesta que em diu el dia que moriré.

Lo fotut ha sigut quan m’ha dit “odias ver empezada una película”, com sabia la pàgina aquesta que ho odio? Quan ha dit “Pensando en tus cosas” he pensat merda jo sempre estic al meu món “yuppy”. Però quan m’he quedat pillat ha sigut quan ha dit “por su bien esperas que tu amigo no se retrase” merda com sap que la gent sempre arriba tard!!!!

Però el que m’ha deixat més pillat és que em diu que em moriré als 26 anys... I la crisis dels 30? I la dels 40? I la jubilació? I viure com un “viejo” fins als 90 anys? On està tot això? Perquè m’he de morir tant jove?


Il-boco (2008)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

a mi una volta deia que em violaven i laltre que teni alergia a unes gabes exotiques que em provocaben una indigestio....i la palmava....
no saben que mes inventarse...
elia

Anònim ha dit...

tranquil, jo ho vaig fer fa temps. posava q em moriria als 18 anys. fixa't en tinc 19 i tot i q a vegades semblo un fantasma, estic viva!!!
jajajjaa
petonss