04 de maig 2008

Tinc por que, al ser de nit, només sigui un somni




Tinc por que, al ser de nit, tot allò que imagino, sigui només producte dels meus somnis. Tinc por que, al ser de nit, no siguis tal i com t'imagino. Tinc por que, al ser de nit, els meus ulls em vulguin enganyar. Tinc por que, al ser de nit, el meu cor deixí de bategar. Tinc por que, al ser de nit, el somni mai es pugui fer realitat.

He viscut amb tu, totes i cadascunes de les emocions, que vull sentir, cadascuna de les sensacions que el meu cos vol experimentar amb tu. He viscut amb tu, nits màgiques on l'únic soroll era el lliscar dels meus dits per la teva pell banyada per un blau lunar. On l'únic soroll era el vent que feia moure els teus cabells. On l'únic soroll era el teu riure malaltís. On l'únic soroll era la pel·lícula que havíem posat per compromís. On l'única melodia eres tu.

Necessito que escoltis totes les notes, tots els matisos, de la simfonia que he escrit per tu. Necessito que escoltis com toca el vent totes les notes sobre el teu cos nu. Necessito que sentis les meves càlides mans sobre la teva cara, sobre els teus llavis, sobre les teves galtes, sobre la teva esquena, sobre la teva panxa, sobre el teu melic, sobre els teus cabells. Necessito que em donis la oportunitat de demostrar-te que cadascun dels moments que he imaginat poden ser realitat, que el vent pot bramar que t'estimo, que la lluna pot ser còmplice del nostre amor, que la melodia finalment podrà ser interpretada.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Franki!
com ja t'he dit altres vegades, em sorprens. tens molts cops amagats.
a vegades penso q et conec i veient aquets escrits veig q no.

Nose ben be a qui van destinats, potser m'ho imagino, pero nose, jo et diria q aquests escrits son massa macos per deixar-los nomes en aixo, en simples escrits que no arriben al seu destinatari.
Deixelsi llegir, potser al veure aixo les coses canvien.

Pero mas de dir qui essssssssss!

ale un petonet